Rc Drift Cup SK - 6 Round Viničné

Nazdar Drifters,

 máme za sebou předposlední pretěk sezony u našich Slovenských bratrů! Tentokrát to byl závod plný změn. Nejelo se v Bratislavě, ale v malé vesničce Viničné. Akce se konala v parádní sportovní hale s perfektním zázemím. Židlí a stolů bylo pro každého dle libosti a hned vedle bufet s luxusní pizzou! Dráha byla díky prostoru parááádně dlouhá a výhled z tribuny libovej.

Tentokrát jsme přijely na místo kapánek později. Proběhla rychlá zdravice, stavba depa, vylepení našeho luxusního banneru a už jsme mazali na rozpravu a focení aut! Na trénink nám nezbyl čas. 

Trať jsme stihly zgómnót jen tak levým vočkem a šlo se na ostrý bodovaný jízdy! :) Po odjetí dvou kvalifikačních jízd se borci z OLD SKULL CREW na listině neztratily. Bestman si vyjel 3.flek, Happy se dostal na 7.flek, Hox zaútočil z druhé strany listiny a obsadil 20.flek.

Hox rozjel Battle ve skupině "C", kde svůj první souboj vyhrál a celej realizační team jásal. Jásot bohužel utichl při druhém souboji, kde Hoxova Škoda 130 RS musel odstoupit z boje kvůli technické poruše. I přes tuhle smůlu se Hox dokázal umístit na krásném 18.místě.

Happy a Bestman rozjely svůj Battle ve skupině "A". To je totiž hodně nabušená skupina plná vostrejch drift borců :) Do prvního souboje šel Happy s Joxem, no a to se stalo tak, že Happy ani nevěděl jak a už byl ve skupině poražených. Tam k němu přijel Shadow. Druhej Battle, rychlá akce, tři kola první, tři kola druhej a Happy to mohl zabalit. Dvě prohry, konec boje, celkově ale krásné 7.místo. Bestman začal první souboj s Jumbem. Podařilo se mu vyhrát a postoupil. Druhej souboj byl s Marcelem. Ten Bestmanovi ukázal kdo je na Slovenku Drift King a poslal ho do skupiny poražených. Další na řadě byl Shadow. Pomsta za Happyho vyřazení byla sladká, Shadow mohl jít domů. Pak na Bestmana čekal Luky, Bestman opět vítězí a postupuje dál. Jeho forma každým Battlem stoupala. Jediný kdo Bestmanovi mohl zabránit v cestě do Finále byl Jox! Souboj to byl na ostří nože. Jox předváděl skvělou jízdu, jelo se dveře na dveře, žádný kontakt, ale vyhrál ten lepší. Bestman je opět ve Finále!! Finálová jízda proběhla jak už je pomalu zvykem Bestman vs. Marcel. Napětí obrovské, drift skills na trati jak z Japonskýho videa, ale bohužel jedna zatáčka byla pro Bestmana moc dlouhá, nájezd na poklici, auto v hodinách a šance na vítězství byla fuč. Marcel opět projevil své kvality, závod vyhrál a v celkovém hodnocení se dostal před Bestmana s náskokem jednoho bodu!

Poslední závod se pojede 17.prosince opět na Viničné. Titul Drift Kinga SK mohou získat 3 jezdci. Vše je otevřené...

RC Drift Cup SK - 5.Round Avion

Nazdar bando!

Tak máme za sebou další závod na Slovensku. Tentokrát se celá Slovenská Drift crew přemístila do Avionu Bratislava a závod se konal na ledové ploše. Po skončení hokejového tréninku se začala chystat dráha. Prostoru bylo dost, koberců naštěstí taky, takže jsme obsadili polovinu kluziště. Na druhé polovině zkoušelo pár nadšenců "ice slide". Na rally gumách to šlo dobře, ale na drift gumách se nedalo vyhrabat ani z rýhy od brusle :)

Dráha byla tentokrát celkem dost velká s dvěma hoooodně dlouhýma točkama, takže po prvním tréninku nám bylo jasný, že ty naše motory už by chtělo vyměnit za pořádný točáky! I přesto jsme si na trať rychle zvykli a mohlo se jít na věc. Vzhledem k časové tísni se jely jen dvě kvalifikační kola, který poslali Happyho do skupiny "B" a Bestmana do skupiny "A". Třetí drifter z CZ Trochen se svou páčkovou vysílačkou zaparkoval do skupiny "B". Skvělý výkon!

Battle se jely opět systémem Double Elimination. To znamená, že drifter vypadává až po druhé prohře. Happy zajel první battle vítězně, druhá jízda byla bohužel pro Happyho smolná. Tím se dostal do skupiny poražených, kde ještě mohl zabojovat. Štěstí se ale k němu otočilo zády a Happy skončil celkově až na 13.místě. Bestman taky nezačal battle zrovna nejlépe a hned po prvním duelu se dostal do skupiny poražených. Tam se ale hned vzpamatoval a začal porážet soupeře jak na běžícím pásu! Probojoval se až do semifinále, kde potkal Marcela. Bitva byla tak vyrovnaná, že se z toho rozhodčí nemohli ani vzpamatovat a nedokázali určit vítěze. Následovala ještě další jízda, kde bohužel Bestman lehce zachyboval a do finále se dostal Marcel a Bestman skončil celkově na krásném 3.místě. Marcel dokázal ve finále své umění a závod vyhrál!

Sice Bestman ještě na Slovensku nedokázal vyhrát závod, ale svým stabilním umisťováním na bedně se po tomhle závodě vyhoupl na 1.místo v celkovém bodování šampionátu!!! Tak hlavně ať se tam ten konópek ze štatlu udrží až do finiše :)

Byl to skvělej závod, výborná atmosféra a vyrovnané souboje! Takže na dalším battlu ZDAREC!

                                                                                                                                                                                            OLD SKULL CREW

RC MODEL DRIFT CHALLANGE - WACHAURING  AUSTRIA                                                    3.-4.9.2011

Už delší dobu naše Crew mapuje Drift scénu u sousedů v Rakousku a číhá na správný okamžik k útoku. Ten přišel 3.9.2011, kdy se na testovacím okruhu Wachauring ve městě Melk jel poslední dvoudenní závod této sezony DUNLOP DRIFT CHALLANGE AUSTRIA a tradičně při této příležitosti se konaly i RC drift závody.

 Z Brna jsme plní očekávání vyrazili už v 5 hod ráno ve složení Happy, Bestman a Hox. Cesta do Melku utekla jako voda. Bez použití placených silnic jsme v pohodovou jízdou rakouským venkovem postupně předjely asi 15 traktorů, jednou lehce zabloudily a v 7.30 už jsme stály před okruhem, odkud byl slyšet solidní rachot.

  Z RC drifters jsme byli na místě mezi prvními, takže jsme měli spoustu času vychutnávat atmosféru real driftingu na plno. k vidění bylo spousta aut s výkonem přes 500 koní, čtyřkolky, zadokolky, drift speciály i sériové vozy bez úprav. Při lelkování u tratě najednou Bestman hlásí, sleduj, to sou češi!!! A fakt že jo, prohnalo se kolem nás EVO X a BMW M3 s českýma polepama. Mazec, jdem za něma na pokec. A šlo se. Naši drifters ze stáje ACTION RACING MANIA byli super pohodáři, ukázali a popsali nám všechno co nás zájímalo a dokonce nás vzali jako spolujezdce do jejich aut na jednu tréninkovou jízdu. Happy zaplul do upravené EVO X s 435 koňmi pod kapotou a Bestman do BMW M3 s výkonem přes 300 koní. No luxus svezení. Našli jsme ještě jednoho jezdce z čech. Driftil ve staré FORD SIERRA, ve které měl nacpanej motor COSWORTH s výkonem 200 koní a konkurenci taky pěkně zatápěl.

 Ale zpět k našim měřítkům. Celá RC akce byla pojata spíše jako předváděcí akce než ostrý závod. Dráha byla umístěná přímo v depu u cílové rovinky. O diváky nebyla nouze, podívat se postupně přišly snad všichni zúčastnění. Sobota byla celá pouze o tréninku. Rakušáci driftili s obrovskou výdrží až do 2 hod v noci, no my jsme se raději drželi jejich psaného pravidla DONT DRINK AND DRIFT a od časného večera jsme si užívali českýho piva rovnou od čepu :-) Teda kromě Hoxe, ten nakroužil tolik okruhů, že by to snad vyšlo na cestu zpátky do Brna :-)

 V neděli přišel na řadu vlastní závod, kterej nás teda trošku zklamal. Čekali jsme nějakou velkou a dlouhou bitvu, ale nakonec se jelo pouze 3x1 kolo jenom na body a bez souboje s dalším autem. Dráha měla opravdu miniaturní rozměry a byla celkem náročná. Rakušáci zrušili povinnost jednoho typu pneu, takže začala velká rošáda s pneumatikami. Po prvním počítaném kole Bestman přezul z HPI T-Drift zpět zpět na ABS Pneu, který více kloužou a s jeho uměním a perfektně zvládnutou ruční brzdou začal útočit na příčky nejvyšší. Hox krotil svůj vůz taky na ABS Pneu a Happy nechal obuté HPI T-drifty na kterých auto v prudkých zatačkách bez ruční brzdy poslouchalo líp. Velice dobře si vedl také náš Slovenský bratr Cigi, který se svým speciálem od Yokoma v kombinaci counter steer a drift pneu Yokomo předváděl nádhernou plynulou jízdu. Ve třetím kole bylo adeptů na vítězství několik a nervozita se dala krájet. Nakonec zvítězil rakouský borec MICHLS85, za ním skončil slovenský rider CIGI a 3. flek všem rakušákům vyfoukl BESTMAN.

 Samotné závody sice neproběhli podle našeho gusta, ale ve spojení s real driftem, nádherným počasím, spoustou nových známých a dobrým pivem to byl skvěle prožitej víkend. Snad i nějaký to videjko sesmolíme.

Tak driftu zdar :-) 

OLD SKULL CREW

 1.RC Dorifto Cup - Drift Slaný

 

1. RC Dorifto Cup – 18.6.2011

 

Celá parta OLD SKULL CREW (Bestman,Happy,Hox)  se vydala 18.6.2011 kolem poledne na cestu ze Zvířetic do Slanýho! Počasí nevěstilo nic dobrého, ale i přesto se odjíždělo s dobrou náladou, neboť náhradní plán při nepřízni počasí byl zajištěn. Kluci z Dorifto crew měli totiž pochystanou i tělocvičnu. Během cesty párkrát sprchlo, ale pořád se věřilo, že závody budou. Při dojezdu na asfaltové hřiště ve Slaným bylo jasno. Závodit se bude!

Ihned se začalo stavět depo, nabíjet baterie, omrknout trať, pořádně jí načíst a mohlo se jít trénovat. Trať nebyla velká, měla jen 4 zatáčky a tři cliffpointy. Voto víc ale byla vymazlená. Všude se válely sjetý gumy, barely s vyjetým olejem, značky,zatarasy a reklamní mantinely, co chránily jezdce před nárazem do skal nebo vyjetí z dráhy. Trať vypadala prostě absolutně skvěle, bohužel pouze do prvního silnýho poryvu větru. J

Zhruba o půl třetí s začalo s krátkým představováním jednotlivých driftrajdrů, kterých se sešla celkem slušná 15-ti členná D-banda.  A příšel čas kvalifikačních kol.

Připravené cliffpointy čekali na první údery nablejskanejch kastlí. Trať sice vypadala jednoduše, ale dosáhnout vysokého hodnocení nebylo vůbec  jednoduché. Každý jezdec měl 3 kvalifikační Roundy po třech jízdách. Hodnotilo se  každé ujeté kolo zvlášť, což RC Drift posunulo zase kousek blíž k reálným závodům. Z kvalifikací postoupilo všech 15 jezdců.

Po kvalifikacích se rozjely očekávané Battle. Jezdci byly rozházeni do pavouka podle svých najetých bodíků a jelo se pouze systémem rychlá smrt. Trochu škoda, protože to souboje hodně zkrátilo. Začalo se kazit počasí a šlo do tuhého. I přesto všechno se souboje odehrály všechny .

Vítězně vyšel jezdec jehož jméno vůbec neznáme a ani nevíme odkud je… J néééé samozřejme, že vítězství získal  Štěpán Aubrecht z Liberce. Na druhým místě se umístil Happy z Brna. A na třetím jeho parťák Bestman. Za zmíňku stojí i skvělý výkon našeho dalšího paťáka Hoxe, který urval na svém prvním Driftovém závodě páté místo.

Fandíme borcům z Dorifto crew a přejeme jim hodně chuti do dalších akcí a závodů, které snad opět probudí RC Drift do života.

Čus bambus 

Video bude hned jak bude hotový! J

Bestman a Happy i Hox

OLD SKULL CREW FOREVER

 

 RC DRIFT CUP - ROUND 2 - BRATISLAVA 26.3.2011

Po delší odmlce při které jsme stihli aspoň jeden trénink, který skončil fiaskem ( Happy projel jedinou kaluž v garážích a utopil svůj přijímač), jsme konečně vyrazili na druhej závod Slovenskýho Drift Cupu v Bratislavě. Jako vždy nás čekala velká konkurence 24 zkušených šoférů a nadupaných aut, ale to Old Skull Crew nikdy nemůže odradit. Ihned při vstupu do závodní haly jsme obsadili naši oblíbenou sedačku, vyvěsily banner a začali s přípravou na závod. Bestman pouze připravil baterie a Happy asi hodinu lepil popraskanou kastli. Proběhl krátký trénink a šlo se na kvalifikační jízdy.

Nevíme proč, ale na startovní listině jsme byly až na posledních dvou místech. Slovenští borci už měli všichni odjeto a kalkulovali nad svými výsledky. Jezdci umístěni ve skupině "A" spokojeně probírali situaci, do té doby, než jeden z nich zahlásil..." ajaj, ještě nejel Bestman ".

Bestman samozřejmě nezklamal. Svou jízdou skrz driftpointy nabral solidní počet bodů a umístil se ve skupině "A" na 4.pozici. Tím pádem zamíchal s pořadím Slovenských jezdců a odsunul tak jednoho z nich do skupiny "B".

Happy nastoupil do kvalifikací s ledovým klidem ( "...prej stejně nic nezajede, takže v poho" ). První jízda se mu sice moc nepovedla, ale ve druhé a třetí jízdě předvedl brutální styl a začal nabírat cenné body. Nakonec se dokázal dostat taky do skupiny "A" a sebral tak dalšímu Slovenskýmu drifterovi 8. kvalifikační místo.

Při soubojích Happy jako poslední ve skupině "A" nastoupil proti druhému ve skupině a tím byl LUKY. Lukyho zkušenost avšak Happyho poslala do skupiny poražených. Bestmana čekal na startovní lajně MARCEL. Bestman se nezalekl loňského Drift Kinga a ukázal mu, že minulost není současnost. Marcel tak odešel do skupiny poražených, kde na něj čekal Happy. Happyho pohoda byla už dávno pryč. Stačí jedna prohra a závod pro něj končí. Bohužel se tak i stalo, Happy prohrál a Marcel čekal na dalšího soupeře. Bestman dostal možnost se Lukymu pomstít za Happyho porážku. Zajel skvělou jízdu a poslal Lukyho do skupiny poražených. Další Bestmanův soupeř byl Shadow, který se taky přidal ke svým Slovenským kolegům do skupiny poražených. Po téhle jízdě byl již Bestman jasným Finalistou a čekal na vítěze ze skupiny poražených. Z poražených vyšel nejlépe Shadow a dostal možnost odvety při Finálové jízdě. Finálové jízdy jsou vždy velmi vyrovnané a o vítězi rozhoduje třeba jen jediná chyba. Tentokrát stálo štěstí na straně Shadowa a Bestman již tradičně skončil na 2.místě.

Další závod se pojede už za 14 dní, možná tentokrát na asfaltu.

Tak čau a napiš Bestman a Happy

 

 PRVNÍ DRIFT ZÁVOD SEZONY 2011 - BRATISLAVA 5.2.2011

 

Nazdar bando!

 

Dne 5.2.2011 byl vypsán první závod Drift sezóny na Slovensku a tam samozřejmě nesměla chybět naše účast. Začátek sezóny je vždy očekávaný a nebylo tomu jinak i teď. Někdo pořídil novou kastli, jiný zase koupil nový model atd. U nás zůstalo vše při starém J, takže teď Vám trošku nastíníme, jak se popral Happy a Bestman se závodní sobotou.

 

Odjíždělo se v 5:30 ráno z Brna a příjezd k Shopping Centru v Bratislavě byl už kolem 8. Takže byl čas na snídani i info před závodem, který měl začít cca v 10. Po vpuštění do haly začalo vybalování a chystání depa. Nabít baterie a pověsit banner s logem SAVAGE RACING TEAMU J a mohlo se jít na první seznámení s nově postavenou tratí.  

 

Čekal na nás nádherně připravený okruh na kterém nás čekaly jak krásné táhlé zatáčky, tak i technická pasáž. Počáteční strach z výkonu našich motorů naštěstí ihned po prvním kole zmizel. Happyho 17,5 střídák byl na dráze jako doma a Bestmanův stejňák Sports Tuned se při kroužení sice mírně potil, ale taky dokázal dráhu zvládnout.

 

Na první závod sezóny se sešlo krásných 23 závodníků. Nálada byla skvělá a všichni byly natěšení na závod.

 

Kvalifikace se jezdili stejným způsobem jako loni, 3 Roundy po 3 kolech, kdy musel každý Drifter projet vyznačené drift-pointy a sbírat tak cenné body. Happy zajel svou klasickou jízdu a udržel se ve skupině B. Bestman jako vždy zaútočil na vyšší příčky a umístil se ve skupině A.

 

Podstatné změny pro letošní ročník proběhly v systému soubojů. Oproti loňskému vyřazovacímu pavouku zkusili naši Slovenští bratři systém Double Elimination. To znamená i když prohrajete dostáváte se do skupiny poražených, ze které je možnost se probojovat zpět do posledního souboje s vítězem skupiny vítězů. Výhodou tohoto systému je, že každý jezdec absolvuje více soubojů ( minimálně 2). Úspěšní jezdci můžou jet i tři souboje hned po sobě. Malá nevýhoda byla ta, že NiCd baterie se při finálních soubojích nestíhají dobíjet. Li-Po je Li-Po J.

 

Happy jako poslední ve skupině B narazil na nejlepšího ze skupiny B, na Doda. Jeho Porsche bohužel poslalo Happyho Plymouth do skupiny poražených. Jeho první battle ve skupině poražených byl soubojem mezi dvěma American Muscles Cars. Na jedné straně Plymouth Cuda 70´ a vedle Chevrolet Corvette 67´ řízená Peťom. Napínavý souboj  vyhrál Happy a dostal ještě šanci bojovat dál. Bohužel Dodo svůj další battle prohrál, tím narazil znovu na Happyho a opět a natrvalo ho vyřadil z dalších bojů. Dodo ještě dokázal vyřadil i všechny ostatní soupeře ve skupině B a postoupil do skupiny A.

 

Bestman se svou Toyotou Soarer zahájil battle s Nissanem Skyline v rukou Šaláta. Historie se opakovala a Bestman dokázal zvítězit. Postoupil do dalšího souboje, kde dostal šanci pomstít Happyho vyřazení. Pomsta byla sladká a Dodo se svým Porsche odjel bojovat do skupiny poražených. Jako další protivník na Bestmana čekal Jox a jeho nové nablikané Subaru. Souboj jak bič a po něm verdikt rozhodčích, postupuje Jox. Bestman tedy přešel do skupiny poražených, kde na něho čekal Jumbo se svým Nissanem 350 Z. Bestman ze souboje odešel jako vítěz a to ho vrátilo zpět do Finálového boje s vítězem vítězů Joxem.  V Týmu nastala menší panika, protože Bestman jel už svůj 3 souboj v řadě, tím pádem už jeho stejňák kvičel jako prase před porážkou J. Motor měl ideální teplotu ke smažení vajíček, rozhodně né však k Finálovému battlu. Slovenští bratři nám povolili odklad startu a za pomoci vysavače začali chladit Bestmanův motor, mezitím Bestman přemlouval nabíječku k vyššímu výkonu! Po chvíli chlazení a nabíjení byl ready na Finálový souboj. Finále se jelo na 5 kol, ovšem hned v prvním kole bylo vidět, že se náš motor z přehřátí moc nevzpamatoval a jeho výkon už nebyl co dřív. I přesto Bestman nezůstal pozadu a pořád se držel blízko Joxe. Ten ovšem předváděl luxusní bezchybnou jízdu a tím si vybojoval celkové vítězství. No byly to nervy až do konce J.

 

                                                 Tak čau a napiš Bestman a Happy

 

 

 RC DRIFT CUP - 14.11.2010 - Bratislava

 

Nazdar Drifters

 

Po odjetí kvalifikací se jezdci rozdělili na skupiny A,B,C,D podle počtu nasbíraných bodů. V každé skupině bylo sedm jezdců rozdělených na „battle“ po dvou, vždy první s posledním. Z traťe se odstranily „drift pointy“ a hodnotil se pouze styl jízdy, plynulost a úhel smyku. První tři kola startoval z prvního místa jeden ze dvou jezdců a další tři kola se vedení vystřídalo. Začlo se skupinou „D“ a výherce postoupil o skupinu výš, kde na něho čekal „battle“ s nejlepším z vyšší skupiny. Happy startoval jako poslední ve skupině „B“ a za soupeře mu byl druhý nejlepší ze skupiny „B“ Shadow. Jeho Honda S2000 však bohužel zahalila Happyho a jeho Plymouth Cudu do oblaku kouře z pneumatik a sebral Happymu šanci postoupit.. Jirka Humpolec se svým Mustangem schytal nářez od nadějného Slovenského juniora Tommyho, který sedlal vůz značky BMW M5. Bestman se dostal do skupiny „A“. Jeho Toyota Soarer měla nitra dost a povedlo se mu porazit ve svém prvním duelu Šaláta s jeho nablískaným „Old timerem“ Nissan Skyline a jako jediný postoupil do dalších bojů. Bestman tento úspěch vůbec nečekal a byl z toho pěkně rozklepanej : - ) V semi-final battle narazil na Doda a jeho Porsche GT3. Bestmanova Toyota byla ve skvělé formě a dokázala našlapané Porsche vyřadit mimo boje o stupně nejvyšší. To už v našem týmu vřela skvělá atmosféra z nečekaného úspěchu. Bestman se dostal až do finále, ve kterém na něho čekal Luky se svým nabušeným vozem Subaru Impreza WRX-Sti. Po velmi vyrovnané a napínavé jízdě opravdu nebylo nikomu jasné, který z jezdců vyhrál. Rozhodčí po dlouhé rozpravě samozřejmě nikomu nic neřekli a tak se nervozita protahovala až do úplného vyhlášení výsledků.  Nakonec vyzněl verdikt a vyhrál ……….. LUKY.

 

 

                                            SAVAGE RACING TEAM

                                                Bestman a Happy

 13.WEEKEND REPORT - 6.SAVAGE CUP - Mladá Boleslav

11.9.2010 se konal šestý závod SAVAGE CUPU na OFF-ROAD dráze v Mladé Boleslavi. Jelikož posledních pár závodů byla účast závodníků mizivá, byly jsme plni očekávání jak tento závod z hlediska účasti dopadne. Už před ukončením registrace bylo jasné, že se máme na co těšit. V kategorii ELEKTRO se přihlásil rekordní počet závodníků, celkem 13. V kategorii LARGE SCALE se sešlo 12 závodníků. To věštilo skvělý závod. Boleslavská trať je hodně úzká a technická, takže místa k předjíždění moc není a každá chyba znamená velkou ztrátu a hluboký propad v závodním poli. KVALIFIKAČNÍ jízdy měly důležitou roli, protože ten kdo startoval z prvního místa ve FINÁLE měl obrovskou výhodu. Ve všech závodech bylo k vidění spoustu karambolů i kontaktních soubojů. Bohužel nastaly i technické potíže. Bestmanův ELEKTRO-MOTOR nevydržel jeho ostré závodní tempo kvalifikačních jízd a už ve druhé rozjížďce shořel. Budiž mu RC NEBE milostivo. To bohužel pro tento závod Bestmana vyškrtlo ze startovní listiny ELEKTRO-OPEN. Happy projel kvalifikací jako nůž máslem a vybojoval si 2.místo na startovním roštu do FINÁLE. Na startu se sešlo 10 nejlepších jezdců, kteří předvedli výborný závod se spoustou předjíždění a dlouhých soubojů. Nakonec Happy vybojoval 2.místo se ztrátou 16 sekund na prvního jezdce. Bestman byl trošku rozhozen z odstoupení z kategorie ELEKTRO, to ho ovšem vůbec neovlivnilo v jeho výkonu v kategorii LARGE SCALE. Hned první kvalifikační rozjížďka se jela pod jeho taktovkou a ostatní jezdi kopírovali jeho stopu. Vedení si udržel i ve druhé rozjížďce a zajistil si 1.místo na roštu ve FINÁLE. Třetí rozjížďku již tradičně vynechal a tím si udělal čas na relax a jeho předfinálový doutníček. 20-ti minutové FINÁLE se jelo v brutálním stylu. Na start se postavilo 10 modelů 1:5. Na úzké Boleslavské dráze působily modely opravdu monstrózně. Ihned po startu si Bestman udržel první místo a začal si budovat náskok. Během pár kol už začal dojíždět nejpomalejší jezdce o kolo a začal předvádět pro diváky velice atraktivní podívanou při postupném předjíždění ostatních závodníků. Za jeho výkon ve FINÁLOVCE si při předávání poháru za 1.místo vysloužil obrovský aplaus všech diváků i jezdců. Tento závod byl pro OLD SKULL CREW jeden z nejlepších, se skvělým závoděním a výbornou atmosférou. Dobrou náladu ze závodů ale i smutek ze zničeného motoru, jsme večer patřičně zapili u HOXE na statku :) A v neděli Happy tento úspěšný víkend zakončil tím, že se svým strojem skočil svůj první BACKFLIP.

 

                                                              Váš OLD SKULL TEAM 

 

Happy a jeho backflip: https://www.youtube.com/watch?v=9SBTJ1eQZLc&feature=sub

 

 12.WEEKEND REPORT - ŠIKLUV MLÝN - TRIAL

O víkendu 27. - 29. Srpna 2010 se konal v areálu Šiklova Mlýna modelářský sraz ku příležitosti 10. výročí časopisu RC revue a OLD SKULL CREW samozřejmě nesměla chybět! Štěstěna nám přála a registraci pro volný vstup a občerstvení jsme stihli minutu před uzavřením vstupní brány :) Uff , to bylo tak, tak ... Však taky HAPPY té náší Felince dával pěkně napít. Jak OLD SKULL CREW vjela do areálu, spustil se nad Šiklákem velký ohňostroj a ten nám ukázal v šílené tmě perfektní místo pro náš OBŘÍ stan! Proběhla rychlá stavební akce a pak hurá do strašidelného hradu DraXmoor! Úžasný zážitek. V sobotu ráno již vše patřilo RC autům. Tentokrát jsme nechali naše závodní stroje doma a přišla na řadu naše úplně první auta Tamiya TL-01B, upravené pro MONSTER TRUCK TRIAL. Po krátké rozpravě a ujasnění pravidel se vyrazilo na sekce. Těch bylo celkem 6. Ve všech sekcích bylo úkolem projet vytyčenou trasu s co nejmenším počtem trestných bodů. Každá sekce se jela v jiném prostředí a na jiném terénu. Byla to opravdu vítaná změna v našem závodním kalendáři, při které není rychlost vítězný faktor. Celý víkend jsme strávili s autem, vysílačkou a kamerou v ruce. Doutníčků a pohody bylo dostatek. Prostě ideááální dovča. Škoda jen špatného počasí a již tradičně malého počtu závodníků. Pořadí 1.místo (Bestman) a 3.místo (Happy)

 

Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=jsBRI1LX9JM

 

Kamera: LILU

Střih : HAPPY

 11.WEEKEND REPORT - 5.SAVAGE CUP

14.8.2010 se OLD SKULL TEAM vydal na závody do Horního Jelení. Do poslední chvíle před odjezdem jsme sledovali předpověd počasí, které se netvářilo nijak hezky. Nakonec se přecijen rozhodlo, že se jede. Bohužel se nerozhodli stejně i ostatní jezdci. Ze 7 přihlášených do kategorie elektro se dostavili pouze 3 nadšenci. Akorát na bednu :-) 1.BESTMAN, 2.HAPPY, 3.ŠKORPIL. Závod probíhal spíš v tréningovém rytmu a bez velkého soustředení. To jsme si šetřili na další naši závodní kategorii Large Scale, kde bojuje Bestman s MIMI. V Large Scale se sešlo celkem 10 jezdců. Již při kvalifikačních jízdách se Bestman představil všem jako nebezpečný soupeř a 2 jízdy ze tří s přehledem vyhrál. To mu zaručilo první místo na startovním roštu u finále a mohl si dovolit poslední kvalifikačku vynechat, v klidku si sednout, občerstvit se a dát si předfinalový doutníček. Jet totiž 2 kategorie v jeden den je dost časově náročné a jezdec pak nestíhá ani jíst a ani bafat :-). Do své finálovky šel Bestman uz skvěle naladěn a mohlo se začit. Po startu a první zatáčce si Bestman udržel první pozici a začal se všem pomalu vzdalovat. Nakonec vyhrál systémem START - CÍL. Už při 4. kole začal předjíždět nejpomalejší jezdce o kolo,  až se asi po 16 minutách závodu prokousal za záda bugyny na 2. mistě. Po krásném čistém souboji však i jemu ukázal Bestman podruhé záda a dojel si pro vítězství s náskokem vice jak jednoho kola před druhým místem. Byl to mazec závod, na Bestmanovi je vidět obrovské zlepšování závod od závodu. Určitě se o něm do budoucna ve světě velkých měřítek ještě hodně uslyší.

 

 

Video s Bestmanovi finálovky LARGE SCALE již brzo :)

 

 10.WEEKEND REPORT - MČR Rychvald

31.7.2010 se posádka OLD SKULL TEAMU (Bestman, Happy, Janis, Lilu) vydala na Mistrovství České Republiky do Rychvaldu (OSTRAVA). Hned po příjezdu nám počasí nepřálo a jemně pršelo. Pivo bylo dobré a první kvalifikační jizda podle toho tak vypadalo. Není nad to mít sebou řidičku LILU, která pak tu štreku odřídila do BRNA. Kvalifikace dopadla vcelku dobře oba vozy OLD SKULL TEAMU se dostaly do Finále "A" což znamenalo jediné poprat se o stupně nejvyšší. Bylo to napínavé až do konce. Konkurence byla bezvadná a šlo oto, vyvarovat se zbytečných chyb. 1.místo "Bestman", 6.místo "Happy"

 

Report od RC TEAMU RYCHVALD

   https://www.rcteamrychvald.cz/

 9.WEEKEND REPORT - SVATBA :-)

 Oznamujeme všem RC maniakům, že dne 24.7.2010 se na Slavkovském zámku jeden z našich členů uvázal do chomoutu. Přejem hodně štěstí, zdraví a hodně dětí "HAPPYMU" a jeho ženě "LILU". 

OLD SKULL CREW FOREVER :)

 

 8.WEEKEND REPORT - 4.SAVAGE CUP - MOST

 V pátek před odjezdem opět vypuklo v OLD SKULL TEAMU nadšení a zával dobré nálady. Odjezd do MOSTU se plánoval na půl 2 ráno a taky se tak stalo. S plným autem, dvě "ELEKTRY" v kufru a "MIMI" na sedadlech, hromadu jídla, pití, chlastu a samozřejmě doutníčky, se posádka "Bestman" - "Happy" pomalu vzdalovala od BRNA. Pár desítek KM od brna najednou klid a pohodu vystřídal chaos a stres, že nemám vysílačku. Po kontrole na sjezdu jsem se ujistil, že je na svém místě! Na půl cesty do Prahy byla nutná pauza a občerstvení. Při nájezdu na dálnici se mě Happy zeptal...máš peněženku Zdenále? Ježiš, zastav!!!! Já jí nechal na střeše. Další taková menší příhoda se stala v PRAZE :-D Happy říkal, že to tam zná a tak jsme na MOST jeli směr TEPLICE. Zajíždka tak 100km :-D Po příjezdu do MOSTU už svítalo, ale před námi se začalo zatahovat. Prej to je z těch továren :-D U dráhy už začalo trošku poprchávat. Stačilo to jen na 2 chleby ve vajíčku a okurek. Pak už takový slejvák, že na dráze se dalo jezdit jen s lodičkama. Závody ZRUŠENY, tak zněl verdikt. Škoda, co se dá dělat! Jedeme za Hoxem do Mladé Boleslavi. Aspon potrénujem a zapijem svobodu. A tak se jelo. Dráha v MB dobrá, hodně prašná, technická s málo místy k předjetí. Takže čím lepší výsledek v kvalifikacích, tím lepší místo na roštu. OLD SKULL CREW 

Novinky

OLDSKULL Park Paseky nad Jizerou

20.01.2011 15:01
 Zdravím všechny příznivce SNB. V loňském roce se banda OLD SKULL CREW podílela na výstavbě nového snowparku v Pasekách nad Jizerou. Díky ochotnému přístupu ze strany areálu bylo možno nainstalovat kvalitní překážky různých obtížností. V tomto roce je opět pod dohledem head shapera Mároše a...

 2.MORAVIA RC OPEN CUP

Tak a je to tady! Závody na domací půdě jsou pro každého závodníka něco speciálního. Už od rána byla znát ve vzduchu trošku nervozita z řad závodníků, ale OLD SKULL TEAM byl na širokou konkurenci připraven. Počasí taky ukazovalo, že umí překvapit. Odjela se kvalifikace a mírně začalo pršet. Mezitím co pršelo, grilovalo se a týmová pohoda před velkým finále byla znát! Ve finále byly vidět krásné souboje kolo na kolo a bezvadné skoky. OLD SKULL TEAM si dojel na domácí půdě pro zasloužený DOUBLE :))

  

Video zde : https://www.youtube.com/watch?v=V20ssZSaD9c 

 

Kamera : LILU

Střih : HAPPY

 2.SAVAGE CUP - 2.WEEKEND REPORT

Tak opět je tu závodní horečka a na druhém závodě se ukázala nadvláda pražských borců. Do karet nám nehrálo více věcí: 1) Nastavení světlé výšky vozu 2) Špatné nastavení tlumičů 3) Zvolení pneumatik 4) Oleje v diferenciálech 5) Znalost tratě. Ale i tak se nám podařilo necničit moc vůz a dojet si pro zasloužené body za 4 a 5 místo. 

 

Foto na odkazu https://uloz.to/5049268/horni-jeleni.rar

 1.SAVAGE CUP 2010 1.WEEKEND REPORT

Tak konečně se OLD SKULL TEAM vydal poměřit síly mimo okolí Brna a vcelku pro skromnou účast závodníku si zaslouženě dojel pro první a druhé místo, čili DOUBLE :) příští závod se jménem NEPOMUK nás čeká s největší pravděpodobností 29.Května pokud nebudou žádné změny. Tak sportu zdar a RC cars zvlášt OLD SKULL CREW

 Pár fotek v sekci FOTO :)

 

 1.MSR Svatý Jur 2010 -  7.WEEKEND REPORT

Tento víkend se OLD SKULL TEAM vydal na Slovensko, aby vyzkoušel i tratě mimo domácí půdu. Brzské vstávání nebylo zrovna příjemné, ale cesta utekla rychle. Na místě hned bylo postaveno depo, baterie bylo potřeba dobít a pak už jen objet seznamovací kola, aby to člověk dostal do ruky. Povinná rozprava o pravidlech a šlo se nato! Kvalifikace se jela na dvě skupiny "A" a "B" , jelikož bylo na listině přihlášených 16 vozů v kategorii 1/8 E Open Buggy Truggy. První se jela skupina "A" elektro 8 vozů a taky "HAPPY" zOLD SKULL CREW. Nahazovala skupina "B". Po odjetí cca 7 minut se skupiny vystřídají. Jezdci ze skupiny "A" jdou nahazovat a jede skupina "B" tam bylo taky naše zastoupení v podání "BESTMANA", taktéž OLD SKULL CREW."BESTMAN" také zajel rekord tratě, který v průběhu dalších jízd zlepšoval o setinky. Bylo dobré, že se muselo bojovat o finále a do poslední kvalifikační jízdy nebylo znát, kdo vlastně v první osmičce bude. Nakonec se podařilo OLD SKULL TEAMU probojovat do finále "A" mezi nejlepších 8 a mít tak šanci na bednu a získání poháru. Od začátku finálových jízd, až po poslední zatáčku nebylo jasné kdo vlastně jaké místa obsadí :) Nakonec se povedl po krásné bitvě získat DOUBLE :) 1.Bestman2.Happy, 3.Ryšavý, jezdci RCA Židlochovice. Moc hezká závodní sobota, skvěle zvládnutý 1. ročník MSR. Na příště se opět těší OLD SKULL CREW

 Odkaz na foto:https://rcsportmodel.cssource.sk/

 

Odkaz na report SK : https://www.dirtracing.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=124:1msr-2010-18-ic-buggy-a-truggy-372010-vysledky&catid=9:vysledky-pretekov&Itemid=39 

 3.SAVAGE CUP - 4.WEEKEND REPORT

V tomto termínu se nám závod přesunul na Moravu a to konkrétně do Březí u Mikulova. Od rána nás provázela bezmračná obloha a teplota sahající až k 35 stupnům. Auta to neměla lehká, motor měl teplotu až okolo 80-90 stupnů. Po předchozím nezdaru na 2.SAVAGE CUP bylo nutné zapracovat na nastavení podvozku a tlumičů. Schází ještě nastavení diferenciálu, ale to se doladí na další závody. OLD SKULL TEAM se pral s učastí dalších 6 vozů, ale zbylo nakonec jen kvarteto do finále. Dramatické finále se jelo ve vysokém tempu. Dojezd na 1.místě Bestman a na 3.místě Happy. Podařil se i úspěch v kategorii LARGE SCALE s BAJOU 5B SS "MIMI" kdy z 8 jezdců v krásném 20 minutovém finále dojela na 1.místo.

 

Report od Lestr Models :

 

Electric Open – sedm jezdců nastoupilo ke kvalifikaci, ale velice horké počasí udělalo tentokráte svoje, takže finále se „dožilo“ pouze pět modelů. Nic to ale neubralo na kvalitě, troufnu si říci, že Radek Schutz předvedl skoro až neskutečnou formu a hlavně skoky v jeho provedení – prostě paráda. K němu se přiřadil i Zdeněk Holacký a bylo se na co dívat. V tomto pořadí skončila i kvalifikace a třetí na roštu pro finále byl Petr Šťastný. Hned v první finálové jízdě dokázal Radek najet o jedno kolo více než Zdeněk a mě i ostatním přihlížejícím se zdálo, že toto pořadí již nemůže nic změnit. Jenže technika je technika a dokáže divy. Ve druhé finálové jízdě po páté minutě Radek pro poruchu modelu odstoupil. Zdeněk dovedl svůj model vítězně do cíle před P. Šťastným a ejhle, ještě tři jezdci mohli stanout na nejvyšším stupni vítězů. Radka ale pronásledovala smůla i nadále a stejně měli technické problémy i ostatní jezdci. Zdeněk dotáhl i třetí jízdu do vítězného konce a stal se vítězem této kategorie. Další dva jezdci měli stejně bodů a tak rozhodoval nejlepší nájezd a ten měl Radek lepší z první rozjížďky a došel si pro pohár za druhé místo. Petr potom skončil na třetím místě.

Large Scale – počet jezdců tentokrát vyšší, nicméně pořád pod 10, takže opět bez semifinálových jízd. Je to škoda, ale osm jezdců mělo opravdu na dráze i pro tyto velké modely hodně místa. Nejvyrovnanější pole jezdců, o pozici na roštu pro finálové jízdy rozhodovaly sekundy. I v samotných rozjížďkách o umístění rozhodovaly sekundy. Nakonec první tři místa obsadili jezdci se shodným dojezdem 12 kol a o umístění rozhodovaly sekundy. Nejlépe dopadl Miloslav Veselka s dojezdem 00,85 sekundy, druhý Zdeněk Dobřanský s dojezdem 16,96s a třetí skončil Zdeněk Holacký s dojezdem 21,34s. Finále potom nemohlo vypadat jinak a ve vedení se vystřídali tři jezdci. Tyto modely jezdí bez nutnosti tankování a tak o pořadí rozhoduje třeba i malá chyba. Nebo také technický problém, o tom se přesvědčil ve chvíli kdy vedl Zdeněk Dobřanský, který musel odstoupit a skončil nakonec na posledním 8.místě. O tom jak to bylo vyrovnané finále svědčí, že po odjetí 20 minut měli první dva jezdci stejný počet kol a z vítězství se radoval Zdeněk Holacký, který do cíle dojel s náskokem necelých 19 vteřin. To je rozdíl cca půl kola po 20ti minutách. I třetí Pavel Kremz bojoval do posledních chvil, ale nakonec najel 32 kol s dojezdem 30,65 sekundy.

KOŠTÉŘ v OLOMOUCI

Zde proběhl ostrý test BAJI 5B SS "MIMI". Po krátkém seznámení v kvalifikacích, které "MIMI" zvládo hladce, byl postup do 1/2 finále jistý. Nakonec se probojovala z 5. postupujícího místa až do velkého finále, kde se umístila na krásném 7.místě. Na první ostrý test se BAJA připravila výborně. Z celkových 30 vozů buggy 1/6 byla BAJA 5B SS jako aucajdr, ale ukázala, že je konkurence schopná a zaslozí si respekt!

 

Video z finálovky: https://www.youtube.com/watch?v=7iwccP1y8mA&feature=player_embedded

 

Baja na startovním roštu uplně vzadu :))

MČR Ústí nad Labem - 3.WEEKEND REPORT

Dne 5.6.2010 se konal  na offroad dráze v Ústí nad Labem třetí závod seriálu MČR 1/10 Elektro Buggy 2WD a 4WD. Doplňková kategorie byla i E 1/10 Open a naše E 1/8 Open. Zvědavost, jak probíhá MČR Elektro byla silná, takže vstávání ve 2:00 hod ráno proběhlo celkem v klidu :-). V Ústí mě velice překvapila dráha, která byla umístěna v kopci a obsahovala spoustu zvláštních teréních úprav, např. skoky z kopce, zatáčky klopené na opačnou stranu a velký příkop před zatáčkou do cílové rovinky. Dráha byla dost náročná.  Při tréninku jsem zničil pár dílů na autě, naštěstí jen maličkosti. Při samotném závodě v mé kategorii se do finálového závodu z původních sedmi závodníků probojovalo nakonec šest. Po velice zajímavých a dramatických finálových jízdách jsem uhájil stejnou pozici jako při kvalifikačnách jízdách, takže OLD SKULL CREW odjížní opět se skvělým umístěním a to na první pozici. Ještě bych chtěl říct, že sledovat borce co jezdí MČR 2WD a 4WD při zápolení na trati je opravdu pastva pro oči. Celou rozjížďku jezdili kluci auto na auto a bojovali až do poslední sekundy. Celkově to byl moc hezký závod a rozhodně se do Ústí opět rád podívám.  

 

 Odkaz na moc pěkný fotky: https://3zavodmcr2010.webz.cz/

 

 Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=S0W0xeKrs_M